All-Tid Hemtjänst & Service AB

Nykroppagatan 25, 123 32 Farsta

Våra ledord är: Omtanke, Trygghet, Flexibilitet, Ansvar, Jordnära.

Fakta om All-Tid Hemtjänst & Service AB

  • Hemtjänstutförare

    Logo
  • Verksam i staden sedan 2007

  • Verksam inom Flera områden

    Enskede-Årsta-Vantör, Farsta, Kungsholmen, Skarpnäck, Södermalm, Älvsjö
  • Organisationsform Privat

  • Underleverantörer

    Trygghetslarm
    Nova Omsorg AB
    Kvällsinsats
    Ingen underleverantör
    Nattinsats
    Nova Omsorg AB
    Städning
    Ingen underleverantör
    Tvätt
    Ingen underleverantör

Vad säger brukarna?

Undersökningen genomfördes 2016

  • 93% Nöjda med hemtjänsten

  • 81% Personalen är bra på att passa tider

  • 93% Känner förtroende för personalen som kommer

Brukarundersökning 2016 (pdf, 0,6 mb)

Verksamhetsuppföljning

Verksamhetsuppföljning 2016 (pdf, 49,6 kb)

Beskrivning av All-Tid Hemtjänst & Service AB

Presentation

En av drivkrafterna bakom vår idé att starta All-Tid är vår tidigare erfarenhet av hemtjänsten. En hemtjänst som inte alltid har nått upp till den standard som beställare och brukare kan förvänta sig. Verksamhetsidén är att erbjuda "den goda" hemtjänsten för äldre och funktionshindrade och andra som är i behov av hjälp i hemmet. All-Tid erbjuder en personlig service utan stress och med stor respekt och integritet för individen. All-Tid erbjuder ett småskaligt alternativ som helt baseras på brukarens fysiska och mentala behov. Dialogen med brukaren och beställaren är mycket viktiga beståndsdelar i All-Tids servicekoncept.

Företaget består idag, tack vare många nöjda brukare sedan starten 2007, av flera kompetenta medarbetare som utför hemtjänstinsatserna samt de administrativa uppgifterna. Företaget har en speciell förankring inom den stora kretsens av sydamerikanska invandrare, ofta första generationens invandare, där det spanska språket är mycket viktigt.

Tilläggstjänster: Nej

Måltider

Ingen underleverantör