Vårliljan hemtjänst

Tegeluddsvägen 76, 2 tr, 115 28 Stockholm

För oss är det viktigt att du kan bo kvar i ditt eget hem så länge du vill med stöd av oss

Fakta om Vårliljan hemtjänst

  • Hemtjänstutförare

    Logo
  • Verksam i staden sedan 2013

  • Verksam inom Flera områden

    Bromma, Enskede-Årsta-Vantör, Farsta, Hägersten-Liljeholmen, Hässelby-Vällingby, Kungsholmen, Norrmalm, Rinkeby-Kista, Skarpnäck, Skärholmen, Spånga-Tensta, Södermalm, Älvsjö, Östermalm
  • Organisationsform Privat

  • Underleverantörer

    Trygghetslarm
    Ingen underleverantör
    Kvällsinsats
    Ingen underleverantör
    Nattinsats
    Ingen underleverantör
    Städning
    Ingen underleverantör
    Tvätt
    Ingen underleverantör
  • Språk och kultur Flera språk och kulturer

    Arabiska, Finska, Persiska, Spanska

Vad säger brukarna?

Undersökningen genomfördes 2016

  • 81% Nöjda med hemtjänsten

  • 88% Personalen är bra på att passa tider

  • 80% Känner förtroende för personalen som kommer

Brukarundersökning 2016 (pdf, 0,6 mb)

Verksamhetsuppföljning

Verksamhetsuppföljning 2016 (pdf, 53,4 kb)

Beskrivning av Vårliljan hemtjänst

Presentation

När du väljer Vårliljan AB för din omsorg får du en kontaktperson som du kan vända dig till med synpunkter och frågor. Genom att ge bra hemtjänst anpassad efter din önskemål vill vi bidra till att du kan leva ett tryggt och självständig liv.

Målet är att alla brukare ska känna sig delaktiga och ha inflytande över utformandet av stödet. Brukarna ska bemötas med respekt utifrån sin livssituation. För oss är det viktigt att du kan bo kvar i ditt eget hem så länge du vill med stöd av oss. Alla medarbetare som arbetar på företaget har kompetensen som behövs. Ledningen har flerårigt erfarenhet i vårdbranschen och vet just vad som begärs och hur det ska levereras.

Personalen talar svenska, arabiska ,finska ,engelska ,persiska, spanska och asyriska, syrianska.

Vårliljan har även ett hemtjänstkontor på Vårby Alle 18 i Vårby.

Tilläggstjänster: Ja

Måltider

Ingen underleverantör